Умови обміну та повернення базуються на статті 9 закону «Про захист прав споживачів» чинного законодавства України.

Терміни повернення й обміну

Процедура повернення та обміну товару належної якості можлива протягом 14 днів з моменту отримання його покупцем.

Усі послуги перевізника та комісії за переказ коштів ми сплачуємо за свій рахунок, але лише в тому випадку, якщо товар був неналежної якості. В іншому разі усі витрати бере на себе покупець.

Обмін та повернення відбувається через «Нову Пошту».

Повернення коштів здійснюється протягом трьох днів на банківський рахунок покупця після того, як ми отримаємо товар.

Інструкція повернення товарів

  1. При виникненні непередбачуваних ситуацій або спірних питань, перш за все зверніться до менеджера нашого магазину зручним для вас способом: телефоном, електронною поштою або через месенджер Whatsapp, Telegram, Signal. Детально опишіть мету звернення та що стало причиною для повернення товару, зробіть фото/відеофіксацію товару, дотримуючись інструкцій нашого фахівця.

  2. Запакуйте товар у фабричну упаковку, в якій ви його отримали, і відправте «Новою поштою», зберігаючи всі чеки на супутні витрати.

  3. Після того, як ми отримаємо товар на логістичному відділенні перевізника, ми проведемо огляд на всі можливі пошкодження. Якщо ми отримаємо товар належної якості без слідів використання, ви отримаєте кошти у повному розмірі протягом 3 днів із зарахуванням на ваш банківський рахунок або (за вашою згодою) вам буде відправлено такий самий товар за наш рахунок.

Ми більш, ніж впевнені у якості продукції, представленої на нашому сайті, тому завжди готові піти назустріч у разі виникнення непередбачених обставин. Нам важлива Ваша довіра і впевненість у правильності вибору.